I wanna dance

Ooooh I wanna dance with somebody *lalaaa* (lyssnar på denna låt i skrivande stund; åhhh den är så bra(: )

Spenderat dagen på jobb o varit så trött att jag inte vetat vad jag hette...
Piggnade till när jag kom ut till mina mys pållar i det UNDERBAR vädret på eftermiddagen sen:D Jösses alltså, finaste dagen i år so far!:)

Kopplade vagnen på Santana o körde rakbanan upp o ner med Mattias promenerandes sidan om mig (han får inte gå framme hos Santana då han måste lära sig gå först)
Ohh han var så himlans DUKTIG<3 Blev längre körning idag än tidigare så han kändes trött; tills vi nästan var hemma, då pinnade han på *ler*

Blev en härlig ridtur sedan med tjejerna från grannstallet.. "Fux-gänget":)
Tror Alco skötte sig exemplariskt enbart för att han var omringad av ston ;)

Eftermiddagen blev så himla bra<3

Min lediga helg inleder jag med att hoppa in extra på jobb i morgon kväll^^





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0