Suttit i vagnen

Idag smög jag mig upp i vagnen och ÅKTE efter min fina lilla pärla<3
Liz höll honom men det var ändå jag som styrde o manade på honom *ler*

Gick riktigt bra! Ska pumpa däcken ikväll så jag kan våga mig på att åka mer utan att riskera o få punktering *skratt*

Jag är såå glad att det gick så bra, han tyckte det var kul! Det syntes långa vägar, öronen var mesta dels rakt fram o spelade bak när han lyssnade på mig som satt o mummlade *ler stort*
Är idag en otroooligt stolt matte!

I samband med intaget i em/kväll ska Alco få en genomkörare i pessoat.

Småttingarna har nu även fått sin vaccination; Santana sin tredje spruta o Doffe sin första.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0