Myntha

Stuterinamnet är godkänt och jag hämtade ut reg. beviset igår - Myntha blev det:D
Kommer skaffa hemsida under sommaren är tanken.

Har bloggat lite dåligt ett par dagar nu, vet knappt vad jag gjort senaste dagarna ens *hah*
Igår hade jag o Alco dressyrlektion iaf; var väl inte den bästa träningen vi ridit men man har ju sina "ups and downs".
Han var lite stel o jag trött o grining (dåligt med sömn o ingen frukost innan).
Nästa träning är inbokad på tisdag.!

Tog även en runda med Santana i vagn igår, super mysigt i det underbara vädret.
När vi nästan var hemma igen flög en fasan upp precis brevid oss o han blev så himla rädd att han slängde sig rakt ner på marken *snutt* Men allt gick bra, o jag får vara glad att han inte skenade iväg.
Dessa fasaner hade jag gladerligen skjutit med luftgevär..

Doffe o Cezar fick beta i ena gräshagen en timme samt pysslas med o flickorna gick vi runt travbanan med i raskt tempo..

Nu blir det o skritta barbacka på Alco en stund o sedan flytta över han o hans fjälla i andra gräshagen så att den de gått i får växa tills sig igen.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0