Överaktiv?

Hinner bara gå två dagar när man har massa o göra så börjar kroppen protestera o göra ont *suck*

Jobbat både igår o idag o gått ut i solen så fort jag kommit hem; fantastiskt fint väder..!
Igår kom jag in igen vid 19, idag har vi varit ute till 20.

Skulle löshoppa Alco så flyttade upp alla hinder till gräsbanan; han hade dock andra planer o var JÄÄTTEEE fjantig. Skulle minsann inte ens gå över några bommar. Ist sprang han runt som en dåre men kom snart på att det inte var så kul när jag jagade honom och han inte fick stanna när han ville.
Han var helt färdig när jag fäste honom i longerlinan o tvingade honom över ett kryss ett par språng.
Efter de fick han bada; han badade redan i svett så tänkte att jag lika gärna kunde passa på;D 25 grader ute så han torkade fort igen.

Sedan att Donna fått hoppa i lina - JÄTTE DUKTIG
Ida tömkörde jag själv för första gången och även det gick bra, lite små protester bara men hon lär sig fort.
Santana fick oxå han hoppa i lina och han flög över allt jag satte upp, ena räcket blev ganska högt förhållande till hans höjd.
Sandra sprang över lite bommar/hinder med sin lille med undertiden jag höll på med Santana:)

Doffe o Cezar har fått gå någon timme både igår o idag i en gräshage o mumsa; de hamnar nästan i matkoma efter åt *hah*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0