Dressyrlektion

..med programträning.
Förutom att jag slarvar med mina vägar så kändes det helt okej.
Jag vet att mina nerver kommer styra på tävlingen sen och att mitt focus kommer vara att komma ihåg programmet. Men om Alco fortsätter gå lite bättre nu var träning så kanske vi kan samla lite poäng iaf;)
 
Han är super trevlig att lösgöra o rida i låg form. Han går allt mer stadigt. Utmaningen är att plocka upp honom i tävlingsform eftersom jag själv inte hittat hur jag ska sitta ännu.
Har en förmåga att landa i ett undertempo vilket jag verkligen måste jobba bort, det är bara pinsamt:/
 
I övrigt tänker jag njuta av en ledig dag med sambon idag, ev ett biobesök i kväll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0