Klippning

.. av en styck Alco. Som var brinnjävlig^^
Första sidan gick ok, andra sidan så blev han mer o mer förbaskad o skulle inte alls stå still. Han stod o smällde ner framhovarna i marken för o visa sitt missnöje.
Började kasta sig ner mot golvet o bar sig åt..
Skulle ta en sista gång under magen o då kom bakbenet flygandes mot mig. MORR...
Orkade inte tjaffsa mer idag så får ta finliret i veckan sedan. Så trist när man bara bråkar med varandra ändå..
Bästa Sandra hjälpa mig med att hålla odågan<3
 
Mycket mer har jag inte hunnit idag då jag jobbat först.
Noor har varit här med sina två barn o ridit lite med, mellan jobb o klippning av huliganen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0