Motion

Linat Alco i pessoat, det blev intensivt i 20 av 30 minuter så han blev super trött! Men det behövde han(: Speciellt efter gårdagens katastrofdåligt pass^^
 
Sofia var i stallet så hon hjälpte mig sedan att sitta upp på Calle en stund. Seg-propp är vad han är men mysig!:) Skrittade på grusbanan inne på gården en liten stund. Men jag undrar om han vet vad skänklar är eller om han bara skiter fullsändigt i mig *skratt*
Mammsen vill köpa en westernsadel till honom så det får väl bli en sådan. Kan inte minnas att jag ridit i en sådan förr men de ser om inte annat mysiga ut(:
 
Doffe hade rymt i natt igen, stod utanför dörren när jag skulle ut i morse så idag var det jag som höll på o kissa på mig. Denna gången fungerade strömmen som den skulle *snark*
Nu har han grimma på sig o nästa gång han rymmer kommer jag sätta handtaget på mulen på honom, så det så ^^
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0