Dressyrpass

Ja nog blev det dressyr på banan alltid;)
Jessika ringde o väckte mig 8,30 o frågade var jag höll hus.. Hade aldrig fått hennes sms så visste inte att det blev bestämt att jag skulle träna idag.
Yrvaken var det bara till att hoppa i kläderna o skynda ut i stallet till rödtott. Han var väldigt speedad idag men super duktig.
Jessika satt upp sista stunden o red igenom honom lite; kan inte få nog av att spana på min snygga häst<3 O hon tar verkligen fram det bästa ur honom.
Regnade hela passet så var lagom blöt efteråt; o våtare blev jag för här kom en flicka som red ut en runda på Lady med.
 
Mockade även hingsthagen med Sandra + en tjej kom o red Santana lite senare så man har varit ute mycket i regnet idag.
Hoppas på lite bättre väder i morgon + en sovmorgon(:
 
Lägger upp bilder som Isabelle tog på Alco när jag linade honom i förrigår
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0