Morgontur på banan

Alco o jag tog ett pass på banan nu i morse.
Pigg o framåt häst som lyssnade mer på framåtdrivande än på halvhalter^^ Tränade lite bitar ur LB:2 programmet och insåg att ska vi kunna komma ner till arbetsgalopp från en mellangalopp får vi nog se till o träna för det gick verkligen inte att samla upp honom o få ner tempot; han bara speedade på och som mest la han in ett galoppombyte, vilket jag överhuvudtaget inte ens bad om *suck*
Ska be Jessika att vi ska träna mkt övergångar på söndagens lektion.
 
Doffe o Donna ska som bekant ställas ut nu på lördag och jag ska visa själv.. *hjälp* Vet inte hur jag ska klara ut det när jag blir så fruktansvärt nervös för minsta lilla^^
Man vänjer sig kanske men just nu känns de inget kul alls..
Hästskötare har jag inte iheller:( Mamma ska följa med o får hjälpa till så gott hon kan men hade behövt ha med en till... Får nog börja lära mig att klara mig själv på utställningar minsann(:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0