När är jag tillbaka i sadeln?

Längtar allt mer till att få sitta i sadeln på Alco igen.. Ännu mer nu när här är stubbfält runtomkring:)
Han har alltid varit roligare att ta ett dressyrpass på ute på stubben. Man kan ju iaf vara trygg med att han aldrig bockar iväg med en, även om han har annat skit för sig;)
Hur som helst så dröjer det nog ett par månader. Dels får jag inte lyfta med än Isabella nu första tiden..
Någon sjukgymnast rekomenderar att man väntar 6 månader efter ett snitt; vet ni hur lång tid det är?!
Jag HOPPAS på efterkontrollen att de säger att jag får börja bums;D
 
Hade hovis i måndags till pållarna; så fick tillfälle att hälsa på alla mina små och stora =)

I helgen har vi marknad i stan, vilket för mig är en av höjdpunkterna i denna hålan ;) Så det blir Bellas första marknad *yeah*
Är även sugen på att åka till Ribban på lördag o spana på fälttävlan; men tvivlar på att jag hinner med det.
Det är dock överst på listan om jag hinner :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0