Födelsedag o flytt

26 år idag, känns helt sjukt. Tror det är dags o sluta fira. 25 kändes mer lagom(:
Underbara Emma bjöd mig på födelsedagsfrukost på Espressohouse o mannen i mitt liv bjöd mig på helgbuffé på Kina restaurangen i stan nu i kväll <3
 
Tog en sväng om foderhandlaren i morse o vid lunchtid lastade jag flickorna; Ida, Lady o Donna o körde hem till Liz i Blentarp där de nu ska få bo.
Helt fantastisk natur!:) O en hage på närmare 6 hektar.
Jag tog fullservice då det är en bit för mig o köra, så jag kommer bara köra ut där 1-2 dagar i veckan själv. Men det känns fantastiskt tryggt att veta att de inte kan ha det mkt bättre.
Fick ett mms nu ikväll när de fått komma in i boxarna, SÅ MYSIGT:)
Förutom att hästarna fått det mycket bättre så behövde jag flytta dom för att få ner kostnaderna. Man ska inte tro att de är lönsamt att ha dom hemma alltid;) Speciellt inte när man inte äger stallet(:
De är ju mina lika mycket ändå<3
 
Alco har haft semester denna veckan, jag saknar motivation. Hur får jag tillbaka den? Vill längta efter att sitta i sadeln... Trodde jag skulle göra de efter några veckor utan dom men nej; inte denna gången.

Kikar ni på den översta bilden så sträcker hagen sig ner till huset ni ser långt där borta. "Sjön" ligger migg i hagen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0