Härlig ridtur

Efter två dagars handledarutbildning och flera timmar i skolbänken kunde jag idag längta hem för att hoppa upp i sadeln.
Solen hade mycket med det att göra:) Även om det var kallt o smått blåsigt var det såå skönt att solen var framme.
Red en längre tur tsm med Emma o Asse, och Alco skötte sig utmärkt:)
Travade lite korta sträckor för första gången i år o jag bara njöt. Sista travbiten valde Alco bestämt att det var galopp som gällde så det var bara till o följa med tills Emma stannade så att jag hade en bromskloss;)
Pigg o gla kexchokla! (:
 
Älskar att det är ljusare längre o att hästarna kan va ute längre o längre om dagarna. För ta in dom innan det blir mörkt har jag som oskriven regel iaf. =) Är man så mörkrädd som jag är det inte att föredra att ta in fjantiga fyrbenta i mörker ;)
 
Har en ledig men fullspäckad helg framför mig, vilket är helt okej även om jag många gånger bara vill få vara ledig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0