Furminator

Jag säger bara en sak; o det är FURMINATOR. Har ni inte en sådan så skaffa en;)
Förstår inte hur jag klarat mig utan en alla dessa år med häst;)
Köpte min förra året men har knappt använt den, vet inte om det var för att jag fick den så sent på våren eller vilket.
Hur som helst hittade jag den av en slump igår (hade inget minne av att jag köpt den ens) o använder den för fullt nu.
Vinterpälsen bara trillar av när jag drar med den=) O det i mängder!
 
Santana har allt mindre vinterpäls kvar nu; men Doffe o Cezar som fortfarande ser ut som vildvuxna pållar använde jag den flitigt på idag o fick av berg med päls(:
 
Var en sväng hos flickorna + lillprinsen i förmiddags o pysslade om de allihop. Regnet stod som spö i backen så de fick komma in en stund o rulla sig i spånen o äta lite mûsli(:
 
Har haft en riktigt bra ledig helg, men som vanligt går tiden alldeles för fort o i morgon börjar arbetsveckan igen.
Man går verkligen o jobbar enbart för att kunna få vara ledig;) Jag längtar så otroligt tills jag går på ledighet! Kommer vara borta ett helt år om inte mer:)
Dock har jag 3 månader kvar att jobba iom att jag kommer jobba tom två veckor före beräknad BF. Skulle jag inte bli omplacerad som utlovat jobbar jag bara till början på Juli däremot(:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0