Killing me softly

Jag omringas av människor som gör mig toookig^^ Jag står inte ut, inte det minsta, har bitit mig i läppen för länge nu........................
 

Svordomsvisan

Din satan ...
satan ...
du din satans helvetes jävla skit!
Din jävla skit;
Bondlurk, läbbiga skurk,
ynkliga parasit!
Pottsork, snuskiga stork,
din ruttna rot, din fulla kork!
Avskum, spattig och krum,
du är så jävla dum!
Din usla gam,
din slemmige torsk,
förnicklade pappskalle,
skunk, förbanne mig,
lägg ägg, slibbiga drägg
skitstövel och bandit!
Slashas, ditt vidriga as,
piss och pest och senapsgas!!
Sopprot, helidiot, fan vad du bär dig åt!
Din sabla bock, ditt feta arsel,
våga dig aldrig mer hit!
Attans skitstropp, hörru din
saaaa, saaaatan,
helvete,helvete, helvete, helvete,
helvete,
helvetes jävla skit!

 

..sådär. Nu fick jag nog ur mig lite av min ilska i en sångtext. Jag hoppas att inga minderåriga läser (:

Men en sak är iaf klar. Jag ansvarar bara för MIG själv, och för MINA handlingar. Var och en tar sitt eget ansvar o ska inte tro att man lägger de på en annan..!!!!

 

Hästarna:

Alco blev arbetad i pessoasystemet idag, och Sara var här o testade Calle :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0