Haft en toppen vecka

Denna veckan har varit väldigt bra:)
Har tagit mig mycket tid till hästarna; bla har Santana ridits lite och jag har även kört honom.
Igår fick han följa med ut på promenad; Mattias gick med Bella i sele på magen o jag gick med Santana.
 
Alco har jag varit på banan med och longerat i pessoasystemet. Får göra det lite varje vecka nu innan jag börjar rida igen känner jag.
Han har inte spec mkt ryggmuskler kvar så där är o bita i=)

Sandra o jag var o verkade Ville för snart en vecka sedan med; en riktig liten gangster *skratt*
Även Santana har jag verkat och jag blev riktigt nöjd. Får se om hovis med är nöjd så jag vet om det är lönt att fortsätta verka själv;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0