Huvudvärk

Haft ont i huvudet mer eller mindre hela dagen idag, men har försökt bita ihop så gått det gick.
 
Isabella var med mig o tittade på när jag mockade o pysslade mm.
Hon tyckte även de var kul att sitta i vagnen o heja på när Alco sprang runt runt runt i hagen...
Mupphästen kommer mot mig men sticker så fort jag tar fram grimman, samma visa igår. Så jag jagar runt honom tills han är trött o sen lite till o kallar därefter in honom till mig. 
 
Mamma/mormor kom hem lagom tills han var färdig borstad o kunde då även vara barnvakt:) 
Givetvis fick lill-tjejen sitta på jättehästen. Mäkta stolt!=)
 
Blev ett "dressyrpass" på 15 minuter, sedan öppnade himmeln sig. O de 15 minuterna jag red gick riktigt dåligt då han såg spöken överallt o mest var på tårna *suck*
Bättre lycka nästa gång eller vad säger man?
 
En annan häst det faktiskt går riktigt BRA med är Cezar. Tömkörde igår utan att någon höll honom i grimskaft o han bara gick där. Inte de minsta bakskygg som han varit tidigare.
Imponerad!=) Nu är de bara inridningen som ska till mer med + att sele ska provas ut så att jag kan tömköra honom med hela kittet från början o kanske sätta på vagn i år redan?! (annars tidig vår)
Visst kan det komma bakslag men jag hoppas på det bästa!=)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0