verkligt

I förra veckan hade jag hovis till hästarna, tog även en o annan ridtur. 
Nu är de ny månad o min föräldraledig är slut *sad but true* Mattias är pappaledig en liten tid o i Januari  är det dags för att skola in loppelusen på förskolan.
 
Nu har jag  gjort  min första arbetsvecka och mest troligt dragit på mig en förkylning då jag fått ont i halsen. 
Nyss varit o fixat stallet o longerat Alco. När man nu tittar ut är jag glad att jag gjorde allt klart så pass tidigt då de regnar.
 
Blev lite lagom lack igår när jag tog in posten, hade fått brev av agria om att 2 av mina hästar snart blir 4 år o att jag därför kan göra en tilläggsförsäkring. 
Den ena hästen e Doffe som jag sålde i sommras. Jag vet även att jag ringde in o sa upp den dagen efter.
Hur bevisar jag de?? Har gått o betalt för en försäkring jag inte ska ha. Får ringa på måndag men har svårt o tro att jag blir kompenserad
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0