Vem är du??

Vem är du själviska människa?:)
Jag har inte kunnat lista ut vem i byn det är så jag skriver en öppen fråga här o kan hoppas att denne läser min blogg;);)
Vem är du som bygger "hinder" med grenar/pinnar/små stockar runt omkring i byn? Det har pågott länge nu och jag har stött på det på flera ställen.
Jag bryr mig inte ett dugg vad du/ni hoppar för hinder... Faktum är att jag inte ens bryr mig om var ni bygger men jag undrar bara hur ni tänker när ni bygger så att ni blockerar vägarna?
Skulle jag komma i vagn bakom Santana hade jag fått stora problem med att ens vända.
Jag är inte det minsta intresserad av o hoppa själv o då ni bygger så att man inte ens kan ta sig förbi dessa hindren måsta man vända tillbaka ist för att rida en trevlig runda som går "runt" i.
 
Idag var här en tjej o testade Calle som ev ska bli medryttare på honom.
Skulle visa en av de längre rundorna men där hade du/ni varit i farten. Så efter att ha ridit en lång sträcka på asfalt, o sen travat en liten bit på en grusväg mötte vi detta hinder.
Gick överhuvudtaget inte att ta sig förbi om man inte väljer att hoppa över. Testade att smita ut på åkern men den va så mjuk att vi bara sjönk.
Ist fick vi tråkigt nog vända tillbaka igen..
 
Så snälla. Nästa gång ni får dessa bra ideér så ha en liten tanke att "här kan komma flera än jag ridandes"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0