Trött

Just idag, just nu är jag så trött på allting.. Jag skulle kunna stoppa in alla hästarna i ett släp/lastbil o bara flytta de någonstans... 
Men någonstans finns inte just nu så får sura lite till o för stunden blunda för allt som gör mig irriterad.
 
Louise o Alco är anmälda till dressyrtävling den 31 Maj på ridklubben här i byn; nära o bra:)
Sen vet jag inte om de skulle va med på pay n jumpen i Klagshamn helgen efter eller om ni ska låta de bli sista tävlingen innan sommaren.
Sen under sommaren får focus ligga på träning.
 
I övrigt är det väl inte så mkt bollar i luften just nu.
Alco o Calle ska över till grannen o beta över sommaren (men hålls igång ändå)
Cezar ska ju ridas in.. Jag är bara allmänt trögstartad.
 
I veckan ska jag o Emma bygga upp sommarhagen till småttingarna IGEN... För den bygger visst inte upp sig själv, störigt va?! ;D
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0