Jobbhelg

Dags att gå på jobbhelgen. Hade min enda lediga dag denna veckan igår o många av de timmarna spenderades på gården.
En tidig ridtur med Alco; som jag inte alls trodde jag skulle kunna klämma in. Men tösen vaknade tidigt så efter frukost kunde vi bege oss till hästarna:)
Han skötte sig utmärkt. Det blev dock bara en halvtimmes tur då jag skulle ha ridlekis efteråt.
 
Isabella älskar att leka med katternas vattenskål i spolspiltan, hon brukar sitta där större delen av tiden vi är ute i stallet. Ibland har vi kranen på med pyttelite vatten o det är ju ännu roligare;)
Hon är även förtjust i att bjuda hästarna/katterna på morötter o kan bli upprörd när katterna inte vill ta emot morötterna hon bjuder på:P
 
Efter att ha varit hemma ett par timmar åkte jag tillbaka o hade en körlektion med Santana vid 15-tiden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0