ny månad (:

Har ju blivit ny månad sen sist jag skrev.
 
Jag o Sandra städade ur småttingarnas hagar grundligt i måndags. Skönt att ha de gjort o lättare att hålla efter nu.
 
Idag har vi varit ute i stort sätt hela dagen jag o lilltjejen. 
Red en tur på Alco i morse. Kände på honom lite på banan först för o se vilket humör han var på då han inte varit översnäll de senaste gångerna. Men han var lyhörd så vi kunde tryggt rida ut en sväng med. 
 
Fick städad sadelkammaren mm oxå o när tösen sovit middag körde vi en runda m Santana. 
Har även rensat ut ännu mer jag inte vill ha/behöver nu. Testar sälja de o nappar ingen skänker jag de till ngn ridskola eller så. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0