synden

...straffar sig själv?!
Alco bestämde ganska snart att han inte skulle med mig in när jag kom m grimman.  Han tyckte inte heller att Martha skulle få komma fram o hälsa.  Men där bet han sig någonstans för ist tvingade jag honom att springa o sen springa lite till  (Martha ställde sig uppe i ett hörn o tittade på). Han fick springa sig riktigt trött o sen själv komma fram till mig. Nu hoppas ja att han inte latjar m mig på ett tag.
Trots att han tokspringer i hyffsat stor hage byter han minsann varv när jag ropar "byt" *gillas*
Därefter fick han jobba i pessoat i tungt underlag. Jättefin! :)
Passade även på att rycka mannen så nu är den kort igen. Kan väl egentligen kvitta när han inte ska knoppas men men.
 
Tina kom förbi med sin son, som red en runda på Santana lagom tills att jag var klar med Alco. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0