glömmer

Glömmer i vanlig ordning att uppdatera bloggen. Föredrar att blogga från datorn men använder den sällan så idag får de bli från mobilen.
I lördags hade vi tandläkaren ute till hästarna. Alco var först ut, lite vassa kanter mm men inget större fel.
Sedan var de några hästar emellan o därefter Santana. Lite mer pill med honom men de blev bra tillslut. Nästan ingen tandis tar minishettisar men Lisa testade o de gick nått så när. Hon kommer ta hem utrustning som är mindre inom en snar framtid så har ni minisar (eller ja andra hästar för den delen med) så kontakta henne! Hon var superduktig och jag tror jag talar för alla då (:
 
Vi börjar så smått att vänja både stora o små vid gräs, vilket de uppskattar;) Alco ratar i stort sätt höet nu för det är bara gräs som gäller.
 
Blev en tur i morse på prins röd! Glad att jag tog mig i kragen o red.
Spenderat nästan hela dagen m lilla loppan ute på gården. Hon fick skritta Alco efter mig o blev inte allt för glad när hon skulle hoppa av.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0