Hard work

Idag har varit en sådan dag som man utan tvekan kan kalla för fullspäckad.. Men då man kunnat spendera större delen av dagen utomhus så måste jag säga att den varit väldigt bra.
Snabb städ här hemma i morse sedan åkte jag o Isabella till gården o har spenderat precis heeela dagen där.
Började med att städa bilen invändigt, därefter mockade jag ur Alco's box.
Påbörjade urmockning av lösdriften. En bädd som legat i nästan ett år *puh*. 5 fulla skottkärror orkade jag med sedan ville ryggen pausa.
Har även haft ridlekis, ridit ut en runda på Alco. Låtit Bellis rida Alco några varv runt stallet (ville inte hoppa av igen). Tvättat 4 maskiner tvätt i stallet. Så glad att vi har en fungerande tvättmaskin där ute igen så man kan få undan allt.
Sist men inte minst kom hovslagaren.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0