Fullt ös

Längesedan jag skrev men mammsen fick tag i vet tillslut som kom ut o vaccinerade Wille. De svåra nu är att komma ihåg spruta nr 3 som är om 5-6 månader:/
 
Började tömma stallet idag inför högtryckstvätten på söndag. Jobbigt o pustigt så jag är glad att jag har min snälla mamms som hjälper till. Mattias hänger på o flyttar de tunga sakerna som är kvar i helgen.
 
Idag har hovis varit ute hos hästarna o så har vi varit iväg o hämtat hem 2 kaniner till Isabella. Var en bit o åka, ända bort i Vollsjö.
Bellis har självklart även fått en ridtur på Santana idag.
 
I morgon ska jag överraska lilltjejen då jag bokat in henne på en sk "kanelbulletur" hos näsets islandshästar. Först en ridtur o sedan saft o bulle.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0