Renovering o flytt

Renoveringen är äntligen färdig (iaf övervåningen, resten är det ingen brådska med)
Min mamma har hjälpt mig nu i 2 dagar att skruva ihop möbler, gå igenom o rensa Bellas kläder. 
Försöka organisera med leksaker osv. Nu är jag helt slut.
I maskinen snurrar lillebrors kläder för fullt o jag skäms nästan så mkt där är 🙈
 
Leksaksprojektet är stort så de får jag o Mattias fortsätta med i morgon tror jag.
Tror vi får sluta önska oss leksaker till Bella när de e jul o födelsedag. Kläder behöver hon förvisso inte heller mer av. Hum 
 
På fredag flyttar Santana till våra (eller ja mammas numera) grannar o de känns så himla bra. Denna höst o vinter ska han få stå på box o inte trycka ute i dåligt väder när han inte får komma in i garaget.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0