Stopp

Undrar när den förbenade lekstugan ska ta slut?! Kommunikation..! Behöver inte säga mer men jag känner mig fruktansvärt less o besviken just nu o ffa totalt jäkla överkörd.
Det ska vara roligt att ha djur men det är det inte, det är fruktansvärt o behöva köra dit ens just nu.
O då har de inte med foglossning o skit o göra.
 
Även om man tkr olika om det mesta (läs allt) så är en sak säker. När det kommer till mina djur är det jag o ingen annan som bestämmer. Tas beslut över mitt huvud så kmr jag att gå vidare med det, det är ett löfte.
 
*andas*
Åter till hästarna, de tycks dessvärre få vänja sig vid alla irriterande insekter då då värmen håller i sig. Visst är de skönt med sol o uppehållsväder men jag själv flåsar värre än en flodhäst när jag går till bilen just nu så liite kallare kan det väl bli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0