..tomrum

Långt ifrån som innan.. Inte bra, men inte dåligt iheller^^

Idag, dagen efter, så känns det väldigt tomt. Man märker att det inte är som det varit innan.
Och på tal om annat, hemskt vad folk snackar mycket skit. Mer än vanligt liksom:O Hur orkar ni människor? Hade inte kunnat leva med mig själv, suck.
Massa pyssel i stallet idag, tvättade badkaret i hagen så nu ser vattnet tom ut som om jag kan dricka det direkt ur karet.
Gick på promenix med, hemskt vad han ska klia sig på mig när jag har t-shirt. Lille vännen det gör ont:O
Spolade lite vatten med på honom för att svalka, det är ändå över 20 grader ute. Han blev inte jätte förtjust när jag drog fram slangen, fnissar! Men det är ren trams! För han har blivit spolad mååånga gånger förut.

I natt ska de nog vara ute för första gången i år, börjar bli varmt om nätterna nu så man får väl prova *ler* hänger på om Kajsa vill ha sin ute bara.
.. Dags att boka tid för vaccination med kom jag på. Lite dålig på att minnas med datum och så, haha.

Ha det great! Puss, Lindisen
ps. RIP pojken<3



image18


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0