Inget föl

.. får se hur länge Gustavia tänkt gå över tiden den här gången;)
Tror det kommer att komma natten mellan lör o sön *hoppas*

Red ut på en 2 timmars tur med Alco idag, inte ridit på tre dagar nu. Först stod han i två och igår red Hannisen ut på honom en sväng(: Pigg och glad och himlans framåt *sööötis* Gick så bra det bara kunde gå även fast vi blev omkörda av läskiga traktorer.
Kan inte mer än njuta när jag sitter på hans rygg och solen lyser, var nog första gången i år som jag red ut utan jacka (: .. sen är det viktigt att påpeka att jag såg min första humla för i år idag;D Eller rättare sagt vi blev förföljda av den då vi råkat krocka lite lätt med den när vi galopperade längs en grusväg *skratt*

Lagom när vi kommit tillbaka till stallet och fixat och donat kom Kajsa och Jameson tillbaka från ATG kliniken, Jameson hade fått en bula i huvudet som visade sig vara *funderar* något med tandrotsböld? Rätt så Kajsa? Haha:P Hur som helst ska de opereras ut snart. Stackars..

Well well, släppte ut Daisy till Alco efter ritten eftersom han ser så uttråkad ut när han går där ensam och hon tok brunstar *så klart* Det gjorde väl till viss del att det gick kanon bra och att Alco blev sååå in love i en minishettis på direkten, fnissar* Tog bilder med mobilen, därav kvaliten ;)


image119

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0