Ökat på tränssamlingen:D

Hittade ett träns på hööks i förrigår som ska utgå ur deras sortiment. Helt ööööversnyggt.
Fanns bara ett kvar o i strl cob; var dessutom halva priset. Men förståndig som jag är köpte jag inte det då jag redan har massor.
Ångesten slog till så det blev hööks igår igen, hoppades så in i vassen att det skulle finnas kvar, o tänka sig *pustar* Hade dessutom turen att de ändrat så det var halva priset på rea priset ;D
Är nog det snyggaste träns jag har numera o kommer helt klart bli mitt tävlingsträns, är ett sånt jag alltid velat ha:D
CH Stanford Kandar :D Tog dock bort ena paret sidostycken så att det blev ett "vanligt" :D Brednosgrimma med pullback knäppe, o smalt pannband med 3 små diamanter;D
Har även beställt sadeln nu, så den bör komma i nästa vecka; inviger den o tränset med en ridtur så fort den kommer=)

Idag löshoppade vi Mackie o Alco;D
Alco borde ta lärdom av Mackie o hoppa i lugnt tempo o inte fullt ös medveslös. Han är hopplös *suck*
Har svårt o sätta ihop "tränins schema" för honom just nu. Vill gärna ha en veckas träning upplagd i förväg så man kan planera tiden.
Tar en dag i taget för tillfället:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0