Mjölksyra...

Red Armani i hoppsadeln jag ska köpa av Jenny igår..
Dressyr; känns så fel o sitta med dressyrläder i en hoppsadel;) Hahaha. Men han var super duktig(:

Idag började jag återigen min dag med o släppa ut hästarna o sen skruva upp musiken i lurarna i öronen o PowerWalka runt travbanan. Vred till höften lite igår när jag gick med Emma; så såfort jag går i normaltakt sen går jag helt bedrövligt:P
Har dock blivit duktig på o stretcha(: Ska fortsätta med det; iaf när jag kommer ihåg(A)

Emelie kom kl 10.00 o red med mig:D Körde konditionsträning runt travbanan.
Första varvet fick hon återigen inte ner Armani genom vattenhålet. Han är sååå envis o bara blå-nekar..
Andra varvet gick det med övertalning o tredje vandrade han rakt igenom:D
Var konditionsträning för både oss två o pojkarna. Jag satt i hoppsadeln på Alco OCH hade dessutom kortat läderna 3 hål *pustar* sååå himla ovant så det kändes om något:S
Travade på friskt o skrittpausade emellanåt. Galoppen var lugn o samlad, förutom Alco då som skulle ladda för sina små luftsprång *jag har roooligt* typ;D
Efter att ha stått en rätt lång sträcka i lättsists i galoppen hade jag blodsmak i munnen. Haha... Känns som om jag behöver träna så här en hel del själv oxå;)

Killarna var superduktiga båda två; helnöjd med dagen(:


Kommentarer
Postat av: emelie

- det var mycke underhållande att se dej rida i hopp sadel ;)

2010-04-22 @ 14:06:27
Postat av: Linda

HAHAHAHA kan tro de va;)

2010-04-22 @ 19:12:23
URL: http://lindaochalco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0