Gummiboll

Vilken buse till häst jag har...
Idag har det varit strålande fint väder; jag blir såå glad(: Ingen blåst, soligt men kallt o man blev så pigg.

Var tvungen o fixa pass + handla på vägen hem från jobb, men därefter var det raka vägen ut i stallet o in med pållarna så man kunde rida:D
Jag gick med Alco en liten bit bort mot gräsfältet innan jag hoppade upp. Eller rättare sagt FÖRSÖKTE hoppa upp..
Hängde med magen över sadeln när han tvärvände o satte av.. Tacksam att han stannade så fort jag hade fötterna på marken igen så jag slapp tappa honom *puhh*
Försök nr två höll mamma honom så jag kunde sitta upp.. *skratt*

Pigg o framåt o allmänt busig i snön; red bara en kortis på 20 min eftersom han stått i en vecka.
Stod i lättsits i galoppen o kände honom små bocka under mig; men de var inte så att man tappade balansen eftersom jag redan stod upp o han småbockade bara.. Jag blir bara glad när han är på detta humöret:D

När vi skrittade mot stallet skulle jag stanna så mammsi kunde ta en bild, men Alco kunde inte stå still, så när jag bromsade honom när han ville gå framåt började han småstegra ist. Tokboll!(: HAHAA




Kommentarer
Postat av: Farmor Kicki

...MEN SÅ VACKER!!!!!!

Varma kramar o mulpuzzar till er :D

2010-12-04 @ 09:10:47
URL: http://www.aagrenarabians.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0