Besvikelse

.. nederlag. What so ever.. Egentligen är det inte ens mitt fel; o ännu mindre Alcos. Men jag har tränat så hårt o han har gått såå bra den senaste tiden att jag bara är såå besviken.
Viktor messade mig i förrigår, skrev kort o gott "jag har kaos i mitt liv, jag måste tyvärr ställa in på lördag"
KAOS i ditt liv??!!! Jag kan däremot se till så att du får kaos i ditt liv (tänkte jag).. Jag är som vanligt för feg för o sätta ner foten o bita ifrån. En dag kommer även jag vara tuff o då är jag nog inte helt skoj o bråka med:)
Min semester som jag tagit fre-lö pga tävlingen blev beviljad i måndags; precis innan messet. Så jag kan inte ta tillbaka den tyvärr. 2 semesterdagar i sjön^^
Aja ska lägga extra tid på pojkarna då tror jag.

Så bra som Alco går nu så tänker jag själv leta upp lite tävlingar här i närheten som faller in på mina LEDIGA helger o starta honom. We can do it!;)
Det är faktiskt så här jag alltid ska rida honom, så jag borde ist va nöjd med mig själv vad vi faktiskt kan.

Under sommarn kommer Monki hålla en träningsweekend, nämnt de innan kanske?
Hmm minns inte, men Alco o jag kommer iaf delta där:) 3 dagar med ren finslipning o hårdträning *puh*

Ett citat värt o ta med sig genom livet:

"There are two types of performances; normal performances and impossible performancess. The only thing that separates them is that impossible performances takes longer to perform."

Kommentarer
Postat av: Jenny

Stå på dej gumman. Vet hur det,man blir så jäkla besviken. Men du kan själv,det vet jag.

Puss krammm..Jenny

2010-06-02 @ 07:36:51
URL: http://marodor.blogg.se/
Postat av: Farmor Kicki

Japp! Do it girl ;) You know it! Go, go, go!!!

Varma goa kramar till dig och multi mulpuzzar till grabbzen!!!

2010-06-02 @ 11:08:36
URL: http://www.aagrenarabians.com
Postat av: Emma

ja!! klart du ska tävla Alco själv, ni kommer vara såå fiiina! heja heja! jag åker gärna med som hästskötare hihi

2010-06-02 @ 15:14:09
Postat av: Sandra

Du har ju bevisat för dej sj nu att både du o alco kan :) så kör på!

2010-06-02 @ 20:19:40
Postat av: Linda

Ni é för goa allihop. Det värmer, tack!:) <3

2010-06-02 @ 22:00:18
URL: http://lindaochalco.blogg.se/
Postat av: emelie

jag håller med ALLA :D

2010-06-04 @ 13:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0