Aldrig mer tävla?

Överväger starkt att inte sätta min fot på någon tävlingsbana igen; även om det är de man satsar på just nu o det jag innerst inne vill..
Men någonstans måste man sätta ner foten att det inte är ok - ridsportsförbundet har spårat ur..
Med alla nya regler för 2012 visar de tydligt att ridsport endast är till för de rika - vilket jag personligen tycker är LÖJLIGT!

Höjd ryttarlicens för o tävla någon fjuttig lokal, hästlicens även den redan på lokal nivå (har förvisso löst livstids),.. O sen detta med loggor som bara får förekomma en gång per plagg o inte va större än 1*3 cm...
Kanske skulle skickat räkningen för den nya utrustningen man får kasta till ridsportsförbundet?

Nåväl, vi får väl se:) Jag kanske vinner på lotto *ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0