Frusen

*Brrr*
Idag blåser det rejält vill ja lova!:( Hästarna har inte alls varit roade av o vara ute; de har kutat till grinden så fort de fått syn på oss så de fick komma in tidigare idag.

Pysslade om mina små liv i morse o spökade ut dom till "nissar" o knäppte några kort..
Alco pysslade jag om när han kom in från hagen; tänkte lina honom men varken han eller jag ville ut o frysa mer idag så denna veckan har han vilat en del tyvärr...
Ffa pga jobb då; men idag var det vädret (vissa dagar vill man ha ridhus mer än andra även om jag står fast vid att det är nyttigt o rida ut överlag)
Alco fick oxå fotas utklädd som "nisse"

Överst på Alco's önskelista står en alldeles egen kompis; vad står det på er?:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0