Taskigt väder

Återigen skitväder när det är dags för studenterna o springa ut...
I onsdags var det 5 år sedan jag tog studenten; skulle kunna ge en hel del för att få göra det igen(:
Blir ingen studentskiva för mig i år; ist ska Mattias bjuda mig på middag o "fira" att jag slutat på mitt gamla jobb idag o börjar på mitt nya i morgon.

Samtliga hästar vilar idag(:

Ringde en snubbe på Match för en stund sen. Vilka idioter det finns... Hoppas för hans egen skull att det var ett enda stort skämt.. Trodde ett tag att de var från någon radiokanal lr likande^^

Han ringde på araben som var den importerade lilla negern från arabien..
- Nej sa jag han är från Norge.
- Vad har han gjort där, badat i Fjordar eller?!
- Öh nej?
- Ingår några sadlar?
- Ev inridningssadeln.
- Ok, ingår några piskor?
- Skämtar du eller?
- Nej vaddå, vi måste ju få fram hästen.
- Jag tror vi skiter i detta
- Ja, okej. Vi skiter i piskorna
- NEJ. Vi skiter i detta... O sen la jag på luren.

Jäkla pucko!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0