25 årsdag o snööö

Inget märkvärdigt kan man tycka; själv känner jag ingen skillnad men idag är min 25 årsdag. Den ska firas på lördag med släkt o vänner.!

Idag började snön falla över södra skåne; vi har inte direkt sett mkt vitt denna vintern; jag gissar på snö-kaos (även om jag bestämt att det får vänta tills på måndag så jag hinner ha min födelsedagsfest i lugn o ro). Mattias o jag tog varsin bil o körde till foderhandlaren o handlade på oss, nu borde vi (eller snarare hästarna) klara oss iaf till mitten av Mars.

Alco o jag tog en skritt-runda i morse; strax efter att jag borstat dunbollarna o släppt ut de övriga i hagarna.
Förresten så har jag kommit fram till att det bara blir Doffe som ställs ut den 31 Mars, Santana får följa med som sällskap ist =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0