To do list

Hade en lååång "to do list" idag, men märkligt nog blev det inget av det mer än jobb.
O träning orkar jag inte efter passet igår, har så grymt ont i kroppen men det var super kul! I morgon biter jag ihop hur ont jag än har för då blir det zuuuumba!:)

Liz skickade lite bilder till min facebook i morse som hon tagit på Alco igår när hon skulle ta bilder på La Cross ;)
Alco hade showat en del; lille linslusen:)

Eftersom jag efter jobb helt plötsligt hade "noll" på planeringen (skulle ju egentligen inte hinna med att se åt mina pojkar ens) så stod jag o borstade Doffe o Santana ute i hagen i det underbara vädret. Ja jösses vad de fäller!;)
Utställningsgrimman hade kommit så provade den på Doffe, tycker den är lite stor.. Tror mer på den till nästa år på honom men ska se om de går o göra lite fler hål här o var;D

Med våren o att solen är uppe längre är hästarna ute längre.. Vi har dessutom haft dom ute tidigt de två sista morgnarna när vi haft morgonpass..

Skickat efter material till hagarna så jag kan få upp fler trådar osv nu när det blir hagbyte på de små<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0