Träningspass

Har dragit på mig en förkylning, och känner att den är under upptappning. Håller tummar o tår för att jag inte blir sämre nu när jag ska tävla i helgen.. Fick hjärtklappning under träningspasset idag bara... :(
 
Jessika satt upp o red igenom honom o körde LB:2an en gång sedan satt jag upp själv. Det var MAGISKT. Han gick helt fantastiskt bra och jag är sååå glad<3 Red själv LBan med honom och satt bara o log; häftig känsla.
Får bara hoppas det är liiite åt det hållet på söndag(:
Kl 7 i morgon bitti ska jag vara i sadeln igen och rida ännu en lektion. Vi kommer göra ngt likande då med så att Jessika sätter sig upp en stund på honom.
Det där med låång framridning som jag vet att jag måste ha för att han ska hålla sig på mattan kan jag nog glömma dock för jag orkar inte så långa pass i sadeln när jag mår så här.. Kunde ju inte komma mer lägligt?!
 
Nu ska jag bädda ner mig i soffan o kolla på X-factor resten av kvällen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0