Friska vindar

Helgens väder har varit helt fantastiskt=jag har jobbat.
Dagens väder är stormigt o blåsigt=jag är ledig^^
 
Emma o jag mockade ut bädden till hingstarna i förmiddags, det var lite kämpigt minsann men vi hade ett bra flyt så vi blev klara rekordsnabbt.

Hade under dagen sen inne Cezar för pyssel o mys samt verkning.. Hovis kommer nästa vecka så han får ta honom med då, fick inte riktigt till bakhovarna...
 
Min träning idag bokade vi om till på lördag; så det blir dressyrlektion fre o lör så att han förhoppningsvis är riktigt genomriden o mjuk tills på söndag:)
Bokade om pga vädret då passet annars gått ut på att få honom att vilja sammarbeta och hålla sig på mattan.
Louise som har lov från skolan denna veckan kom ist ut och tog några språng med honom; han har inte hoppat sedan hon gjorde det sist i slutet av sommaren:)
Hann bli bäckmörkt innan jag fått fram hinderna till dom, men de var så himla duktiga. Blev små hinder som de hoppade på en volt för att sedan avsluta med studs.
Trodde han skulle vara mer tittig pga mörkret men han hoppade på som bara den. Syntes verkligen att han tyckte det var kul.! Det behövde han=)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0