Mys i solen

Haft en underbar ledig dag:)
Först ett par timmar i huset där jag spacklat undertiden som sambon tapetserat. Mammsen hjälpte till med o skruva ner hyllor o även hon spacklade :)
Därefter jag mest njutit.
 
Santana o jag körde en runda. Såå längesedan det var jag satte honom i vagn; så det var riktigt kul att komma ut på en tur. Han var givetvis trött o seg i värmen.
Vi tog rundan förbi där Alco o Calle går o betar o sa "hej".. De var måttligt intresserade av oss.
 
Sandra kom ut senare o vi körde då till Blentarp o hälsade på mina godingar där.
Lillfisen fick gå med grimma i hagen den stunden vi var där; tanken var att jag skulle träna på att leda honom i den sen när de andra var borstade men han däckade i solen o sov gott;)
Kom en jätte trevlig tjej med sin dotter o kollade på Ida. De ska ha henne på foder ett års tid som sällskap till sin islandshäst (undertiden som jag är mammaledig)
Fick ett riktigt bra intryck:) Så går allt som det ska åker hon om ca 4 veckor. Det är dessutom bara 30 minuter bort så jag kan hälsa på henne då och då.
 
Sandra o jag avslutade kvällen med varsin stor tallrik jordgubbar ute i solen.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0