Absurt

Det är fullkomligt absurt...
Jag sålde en häst för snart 3 år sen. (I Juli är det 3 år sedan)
Tjejen som köpte honom sålde vidare honom i höstas.. De nya ägarna kontaktar mig för att JAG fortf står som ägare på honom?!?!?! Det är för mig mkt märkligt?!
Hon säger även att jag inte skickat med ägarbyteslapp med henne osv. Vilket jag VET att jag gjort. Och skulle jag inte ha gjort det (vilket jag har) så kontaktar man väl mig?? Man låter väl de inte gå flera år??

Jag fyller i en ägarbyteslapp o skickar till de nya ägarna.
Nu kontaktar de mig igen då de ska skicka in ägarbytet o frågar efter regbeviset. Det har jag även de skickat med köparen... Men även detta påstås att hon inte fått???
Jag blir knäpp!
På araber så är regbeviset en värdehandling! De skickas in vid försäljning då ett ägarbyte ska göras.. Är den borta vet jag inte vad man gör?! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0