Juli

 
Mitten av Juli nu och jag har länge lyst med min frånvaro.😄
Vi har 3 duktiga små piloter till medryttare, så vi blir avlastade lite i veckorna.
Bella blir duktigare hela tiden o nu galopperar hon tom på världens bästa ponny.
Även lillebror Matteo tar gärna ett varv i skritt och lyser som en sol när han sitter  i sadeln.
 
Santana sliter ner sina tår jättemycket och enl hovslagaren är det nu på gränsen att han ev behöver skor fram, jag hoppas hoppas han slipper. Skor på en  sån liten är ju aldrig att rekommendera. Men jag är lite inne på barfotaboots 🤔 Någon som har erfarenhet av detta?:) Även hovis tyckte att det lät som bra idé. Då är de enbart på vid ridning.
 
Och jag då.  Jag sa upp mig från mitt jobb och fick nytt jobb i byn som jag skulle börja i sept.
Nu kommer jag dock börja med att ta tjänstledigt då jag kommit in på sjuksköterskeutbildningen. Jag ska bli sjuksköterska 🙈

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0