Markatta:@

Rent ut av mig av ilska:O
Hade praktiskt taget blivit LOVAD sommarbete till Alco, men nu är han ju skadad så han skulle inte kommit dit ändå men däremot en annan häst jag skulle ridit under tiden!
Falskare människor får man leta efter.. Gäller inte muntligt avtal i dagens Sverige?!


Har nu, ganska precis i denna stund kommit fram till att jag skickar Alco till Skurup under Juni månad där han kan få gå på bete.. De har nämligen det så perfekt att de får gå ensamma om man nu vill det, vilket jag inte har något större val till..
Det viktigaste för mig just nu är att han ska få stå o äta sej tjock och bara vila ut och bli frisk:)
Har även planer på att ha en sommarhäst under den månaden så jag slipper vara i från ridningen för mkt.. men får se, alco är allt=)

Take care! Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0