Kajsa is back:)

Idag hjälpte jag Kajsa att flytta hem Jameson..
Alco har saknat! Dt tar jag förgivet iaf. Fnissar..

Red dressyr i ridhuset när Kajsa o hennes pappa åkte och hämtade hö till oss, han gick som en klocka! Har inte kännts så på topp som det gjorde idag..
Lyckades tom få in två felfria byten så jag är nöjd.
Red inte så värst länge, 35 min typ. Men rider som sagt hellre 30 minuter intensivt eller en halv-dan timme som inte ger allt för mkt rakt igenom.

Gick fint att släppa ihop dom igen! Jameson har kommit ner på jorden och lärt sig vara vänskaplig mot andra hästar medans Alco kaxat till sig så detta ska nog gå mycket bättre än vad det gjort i vintras och våras *ler*

Största pluset att de flyttat hem igen är att jag äntligen får sällskap under ridturerna och att vi kan börja träna inför distansen tillsammans! Som vi förövrigt glömt anmäla oss till *oppps*
Men så länge vi gör det innan den sista så är det lugnt.

image31

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt Linda...stå på...ni är BÄST!!
Soliga mulpuzzar från Oss :-)

2007-08-22 @ 14:12:45
URL: http://www.aagrenarabians.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0