Tänka, tänka, tänka

Alco behöver tänka..! Han gör sina cirkuskonster och blir i efterhand rädd för sig själv eller liknande.. Suck*
Har hur som helst ridit med väst  de senaste dagarna; förutom igår och då gör han givetvis sina luftsprång igen men denna gången klamrade jag mig fast för allt vad jag var värd *pustar*

För tillfället rider jag bara ute på fälten, så skönt att slippa paddocken/ridhuset som man är i resten av året ändå!:)
Hoppade med Kajsa och Jenny ute på stubben i förrigår, gick kanon. (bilder på g)
Tycks vara mycket lugnare när han får gå ihop med andra, dock måste han lära sig att kunna gå ensam när man rider. Träna,träna,träna;)

Hovslagare i morgon, var så noga med att räkna exakt 8 veckor. Dock såg jag igår att han egentligen inte behöver skos om redan då de inte ens är slitna eller hoven vuxit över speciellt.
Men men nu blir det gjort i vart fall..!=)
Fått hem distans TR nu så ska läsa igenom den nu.
Ha det fin fint(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0