Tummen upp:)

Tillbaka i sadeln igen:)
Inte kunnat rida på två dagar pga smärtor i nacke, rygg.. axlar .. Tja överallt i stort sätt.
Tog värre än vad jag/vi trodde när han busade. Lättare hjärnskakning och möjligen är där någon förskjutning på höften eftersom det känns ojämnt när jag går så i morgon blir det röntgen.
Så som ni kansle förstår får jag inte rida nu, men jag struntar i det. När vi väl är i gång tänker jag inte låta sånt här stoppa det:)


Lånade med mig Emmas säkerhetsväst upp, (som jag för övrigt ska köpa eftersom den passade perfekt) och red ute på fältet. Härligt!
Nog för att han ligger på hela tiden och vill öka takten så kunde jag ändå hålla honom någorlunda. 

I morgon (om jag "får" rida) så ska jag köra konditions träning ute på fältet.. Dvs att jag ine följer med de som ska rida till standen. :D

Ha det gött, Linda

image29

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0