Hjärtat

Igår blev det stallet två omgångar, första gången för att ta hand om Alco..
Tränade dressyr till musik(A) Gick jätte bra, han är lite mer envis i höger sida när man flyttar honom dock.. Sista galoppen var, låt mig tänka knäpp^^ Slog bakut och stack i väg i galoppfattningen så ja bråkade med honom i ett varv minst när han försökte bralla av mig.. Så kikar försiktigt Kajsa o Lajos in "vi trodde du ramlat av" Fniss ;)
.. andra omgången i "stallet" var inne i huset faktiskt för Magda hade sin 25 års fest.. Super trevligt! Och som vanligt världens godaste smörgåstårta.. :)

Nu blir det jobb för min del sen i em blir det löshoppning skulle jag tro..

Ps. tack för de senaste kommentarerna!:)

image75

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0