Fullkomligt lysande;D

Alco gör framsteg han, iaf vad det gäller hans vatten "skräck"
Idag skrittade jag fram och tillbaka genom vattnet när jag skrittade fram och när jag ridit igenom honom i paddocken en timma var det på det igen. Galopperade till och med igenom. Var helt inställd på en tvärnit, kunde tom se mig själv framför mig när jag gjorde en frivolt av men inte då:D

Han var minst lika duktig igår när jag longerade honom, tjusigt!=)
Vet inte om han bestämt sig för att vara lite snällare mot mig eller om det är värmen som gör att han inte orkar busa lika "grovt"

.. han kan verkligen muntra upp en alltid.
Trött och seg efter jobb och så cyklade man de 8,5 km till stallet.
När jag var halvvägs på grusvägen mot gården tog han upp huvudet från gräset och gnäggade, sedan travade han till staketet och väntade in mig.. Därefter sprang han jämnsides med mig sista biten. SÖTIS..

Tingsryd på måndag! Shopping av hästsaker på g, FUNFUN!:)

Kram,Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0