Glädjande besked:)

Igår kom veterinär Von Holten till stallet:)

Han skulle vaccinera Alco och passade även på att kolla hur hans skada läker:
Han är fortfarande öm där, inte så konstigt med tanke på hur galet pigg det lilla monstert blivit *fniss*
MEN! Han sa att jag gick börja skritta honom nu.. Helt lycklig!
Dock vill jag vara lite hästledig så han ska få vila ytterliggare två veckor innan jag börjar sätta igång honom.. Nervös till tusen måste jag bara lägga till. Han är så fruktansvärt pigg! Kan inte stå still många sekunder i streck..
Men snart ska ja börja rida min bebis igen:)

I höst blir det många tävlingar hoppas jag. Satsar bl.a på klubbmästerskapen:D

MÅÅL! Just i detta ögonblick jag skriver gör Sverige mål!;) Allbäck gjorde det(:

PUSS, Linda*

image20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0